Gyakran Ismételt Kérdések

1. Hogyan tudok időpontot foglalni?

A Kapcsolat menüpontban találhatóak az elérhetőségeim, akár telefonon, e-mailen, facebookon, akár a kapcsolatfelvételi űrlapot elküldve

2. Nyitvatartási idő

Hétköznap 08:00-18:00 óra között állok rendelkezésre. Kivételes esetben, ha nem megoldható másképp, akkor külön egyeztés után hétköznap 18:00-21:00 között is elérhető vagyok

3. Online vagy személyes konzultáció? 

Jelenleg online konzultációs lehetőség van. Az online konzultációk Teams-en, Zoomon, Google Meets-en, Facebookon zajlanak, nem kell hozzá más csak egy számítógép, webkamera és internet, neked nem kell letölteni programot.

4. Milyen díjai vannak a szolgáltatásoknak és hogy történik a fizetés ütemezése?

Az Árak menüpontban találsz információt óradíjammal, tanácsadással kapcsolatban. Fizetés ütemezés: Az online konzultáció után küldök egy összefoglalást és egy árajánlatot a választott szolgáltatásról. Elfogadás esetén elkészítem a tervezetet vagy a tanácsadási anyagot, melyet elküldök, ezzel egyidőben a számlát is küldöm. A tervezetet átbeszéljük és véglegesítem/ véglegesítjük a megrendelt szolgáltatástól függően.

5. Mely szolgáltatásaidat érdemes megrendelnem?

Egyéni konzultáció keretében (az első 30 perc ingyenes) átbeszéljük, hogy hol van elakadásod, mire lenne szükséged és segítek összeállítani egy csomagot vagy kiválasztani a számodra érdekes modult, szolgáltatást.